Agility test

Nu är det klart. Jag och Bozz var och gjorde agility testen i gårkväll. Hur det gick? Ni kan väl gissa...Eftersom jag litar till hundra procent på min Bozz, så är det klart att vi klarade det:) Kan tala om att det var första gången han var lös bland andra hundar sedan skogsinsidenten, men det gick hur bra som helst.

Vi fick gå slalom mellan koner, slalom mellan ekipage, gå runt alla sedan in i mitten och hoppa hinder och slutligen inkallning genom korridor. Detta med lösa hundar. Det var ett par gånger han hittade något mysigt på marken, men han kom när jag ropade, så vi var jätteduktiga.

Så den 8 april (om snön är borta på plan) så kör vi. Ska bli jättekul.


Så här kanske det kommer se ut.

När vi kom hem så var smålands Lasse här. Alltid lika kul att se dom. Synd att inte Maria kunde vara med. Fast jag ska ju åka idag igen. Stockholm...

Tyvärr har kameran pajat, den vill inte mer:( så nu vet jag inte när det kan bli bilder igen.

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0