Kallelser

Nu mina kära vänner, är det allvarligt. Jag har fått 2 st. kallelser, en till läkare och sjuksköterska på måndag, och en till magnetröntgen på onsdag. Så nu går det inte att blunda längre, det måste vara något dåligt. Så nu gäller det att ta till sin inre kraft och tänka positivt :)

Igår kväll berättade jag för barnen, tänkte att det inta går att dölja längre nu när det blir undersökningar och vad det nu kan tänkas hända. Sonen frågade om det var dödligt? "Ja, det är det" svarade dotter Y, sedan blev det prat om positivt tänkande och The secret. Det gick iallafall bra, men jag vet ju att sonen håller det mesta inom sig.

Så, så är läget just nu.

Njut av livet & Tänk positivt!

Kram Maja




Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas på det bästa. Tänker på er.

kramar

2010-05-01 @ 17:32:07
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Som sagt, man ska tänka positivt. Du kommer högst troligt få ett väldigt enkelt och skönt Nästa liv, med tanke på alla motgångar du haft i detta!



Tänker på er! Kramar.

2010-05-02 @ 19:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0