15 Aug -11

Så här ser vädret ut idag :( Det speglar ganska väl hur jag känner mig oxå. Har inte sovit så bra, många tankar som farit runt i huvudet efter gårdagen. 
Dessutom väckte sonen mig och talade om att han skulle ut på nattfiske!! Inte gjorde väl det saken bättre. Han kom hem igen frampå morgonkvisten (kanske halv sex) dyngsur. Fisk vet jag inte om dom fick, han sover just nu :)


Nu ska jag iaf ut på en liten sväng med hundarna, det blir till att dra på sig regnställ. Nog för att jag älskar hösten, men inte så tidigt. Känns inte som det varit mycket sommar.

Men frisk luft är härligt och i skogen finns kraften så...

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0