Lördagsutflykt

Vi fick gå upp tidigt i lördags, skulle åka nio (tidigt för mig) :) Färden gick till Falköping, där det var bilutställning och cruising. Massor av bilar, överallt var det bilar. 1250 st USA bilar och 1600 st fordon totalt var den siffra vi hörde och då rullade det fortfarande in bilar.


En av alla läckerbitar :)


Sonens önskebil

Efter utställningen åkte vi till Wrågården och åt Raggarlunch, kanongott, och vilket mysigt ställe. Där hittade jag lite annat att titta på.

Såååå söta så!! Dom var 7 st och busiga som attan :D (dessutom till salu)


Bilar hela dagen och natten lång. Här på kullen satt vi och grilla :)


T-shirt till Kråkan som morfar köpt

Roligt var det iaf men vad jag mådde dåligt i söndags och halva måndagen med. Ont i min kropp alltså :) annat fanns faktiskt inte att skylla på. Fast jag visste ju innan att det skulle bli så, och det var det värt. Roligt och se mannen mysa så :)

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0