7 Jan. 2011

Har varit ute på nätet och letat efter lampa att ha över matbordet. Min och mannens julklapp :) Då hittade jag den här lampan. Gissa vad den kostar? Jag vill inte ha den även om jag fick den...

Nu har jag köpt en lampa att ha över bordet (eller vi, menar jag) Tyvärr kan ni inte få någon bild, har ingen kamera. Det var vissa problem med lampan. Mannen och sonen satte upp den kvällen före julafton, men det sköt proppar hela tiden, så vi fick fira jul utan att tända den. Nu har dom dock fixat det hela, en kabel hade kommit i kläm. Så kan det gå :)

I natt jag drömde... jättekonstigt, jag drömmer så det ryker om det på nätterna. Det är mycket och konstiga saker, fast jag kan ofta koppla dom till saker och händelser, men inatt vet i katten. Jag och en kompis var i en ICA affär och handlade. Hon kunde inte betala för hon hade inget kontokort längre, hon handlade bara med kontanter för att inte slösa. Gör det då tyckte väl jag, jag hade betalt vår mat i veckor och mina pengar var slut. Det kom fram en kille och frågade om vi svarat på köttbullsinbjudan? Ja, det hade vi. Vi blev då med i en frågetävling. Svarade man fel, blev man daskad i ansiktet med en orensad fisk + att den skulle ligga under tröjan i 5 min. Ha ha
Annars har jag varit hos distriktssköterskan idag och fått ett nytt implantat. Fick åka med svärmor och svärfar, ja gösses! Säger inget mer :)
Hörde mig för om implantatet lite, det är tydligen på grund av det jag gått upp i vikt. 3 kg. Ni vet hormoner vad dom ställer till med. Så nu får det bli andra bullar av dvs. inga bullar alls.

Njut av livet!

Kram Maja ♥

P.s. Ja lampan ja, den kostar bara 646 140 kr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha! Köttbullar o fisk! Det var en attans lampa att var dyr :)



2011-01-07 @ 23:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0