Bling-bling

Var bjuden på smyckesparty igår. Jag hade verkligen sett fram mot detta. Har inte varit på något roligt på länge, bara handlat mat, o det är ju inte så kul att trängas med kundvagnar. Jag kan väl snart liknas vid en sköldpadda som bor i sitt skal ha,ha. I vilket fall som helst så kom jag inte iväg :( Så dålig som jag var igår har jag inte varit på länge, visst är det typiskt. Såå ont i nacken och huvudet, kom inte upp förrän tio över tre, och då var jag tvungen att ha lite mat i magen. Stoppade i mig kokt ägg och heminlagd sill, det var så pass att det fanns hopp om livet i alla fall.

Nu har jag precis vilat en stund, huvudvärken var på väg tillbaka igen. Det ville jag inte. Ska ta och fixa mig lite mat och gå ut med hundarna. Mannen jobbar  em. och sonen är i skolan, så jag får en lugn kväll. Dessutom får jag bestämma över tv:n, inget ont....:)

På tal om hundar, så har Dilbas päls blivit mycket bättre igen. Vi köpte hundmaten med mest fett i och det har gjort susen. Nu finns det hopp igen, har bara lite kvar att "fixa" till, så är hon min prinsessa igen. Det är hon i och för sig alltid, men det ska synas också.
Tänk att man kan ha så här blingiga USB minnen, hade jag ingen aning om bilden lånad av Identity Signature Premiums

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer
Postat av: maria

Stackars dej :( Skönt att Dilbas päls är bättre. Kramar

2011-01-24 @ 23:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0