Jan. 14, 2011

Fick en släng av allergisk reaktion i går kväll. Blev alldeles rödflammig och det kliade. Får se hur det blir i kväll, om det har något med mina mediciner att göra.

Låg länge i morse, pannan hade stannat och jag var lite låg. Reaktionen igår hade säkert lite med det hela att göra.
På eftermiddagen var vi hos Vanja. Vi träffades först för att se ett kontor på vägen, jag hjälper ju Vanja med hennes kontor och hon ville jag skulle se detta. Det kan jag förstå. Det var finare än hemma :) Här snackar vi klinker golv med golvvärme, skjutdörrar för att dölja all förvaring ett halvt Ikea kök och kristallkrona över bordet. Dom hade ett badrum intill också, lika fint det och med kristallkrona i taket. Ytan var på 60 m2, vårt hus är på 85. Fint var det.

Sedan bar det av till Vanja för att äta god mat och prata vidare om kontor, gästrum mm. Kaffet drack vi hos sonen som bor någon mil bort. Har hjälpt han också lite med planering av sin lägenhet. Han hade fått det riktigt mysigt, han hade till och med tänt ljus :) Inte alla killar som tänker så. Vi hade lite prat om gardiner och matta till hans sovrum. Annars var det mycket skratt, och prat. Väldigt trevlig fredag em/kväll.

Njut av livet!

Kram Maja ♥

P.S. Ska nu ta mina mediciner så får vi se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0