1 årskoll

Hej mina vänner!

Kanske skulle uppdatera min blogg lite :)

Har varit på 1 årskoll, mammografi och läkarbesök. Allt ser bara bra ut. Skönt att veta, men det var det jag trodde.
Det kan hända att det blir en operation i höst, för att fixa till mig lite. Ser ju lite konstig ut nu efter operationen, men vi får se vad dom säger på plastikmottagningen. Som ni vet är utseendet inte allt.

Annars går mina tankar till smålandsvännerna idag, som har fått tråkiga besked. Stooor kram till er.

Nu har jag precis suttit med kikaren och spanat över häcken. Hoppas inte grannarna ser mig :) Nu är ju inte mina grannar så intressanta. Det var fågeln i rönnbärsträdet som var intressant, trodde först det var någon sorts hackspett. Men så fel jag hade, det var en koltrasthona.
Koltrastar: Honan den bruna

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0