Dagens klipp

Gjorde ett riktigt klipp idag tyckte jag :) Surfade runt på blocket och hittade en sänggavel, h 180 cm b 168 cm som gjort till mig.

Det var tydligen meningen att jag skulle ha den, för den fanns kvar. Så jag sa bara "Den ska jag ha" utan att ha sett den i verkligheten. Så vi fick göra en utflykt idag, den fanns mitt ute på landet, stället hette tom. Hagen.

Min sänggavel

På hemvägen åkte vi till Aspö gård i Skövde. Där fikade vi och träffade sonens flickvän som gör sin praktik där. Hon tyckte sonen skulle köpa kanin unge (gotländsk), för hon får inte skaffa någon "Ha, ha" sa jag då "Det får inte sonen heller, för jag tänker inte ta hand om någon" Fast Zigge skulle säkert bli glad.
Tyvärr började det spöregna så vi fick ingen hel rundvandring. Men vi ska åka tillbaka och då ska Kråkan följa med :) (har jag bestämt)

Vi träffade iaf en riktig skönhet på väg upp till bilen. Hon ska ha kultingar i augusti.

En bastant dam

Nu har jag äntligen fått in mina kort från telefonen till datorn, men det var inte helt lätt. Var tvungen att skaffa mig en kabel till detta, sedan hände både det ena och det andra. Det slutade med att lampan slocknade, ni vet jag och el :) Så jag la ner projektet ett tag.

Njut av livet!

Kram Maja ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0