Kafferep

Igår var vi på kafferep i Bredebolet mitt ute på landet i ingenstans :) Det var kafferep för alla som ville komma, och många kom det ca. 60-70 personer. Det visades även film från Gambia.

Vi var med på förberedelserna dvs. bakat, ställt i ordning, kokat kaffe, plockat blommor mm. Vi hjälpte till med efterarbetet oxå, ni vet diska, plocka iordning osv.


Sockerfria syltkakor som jag bakade


Lingonhavre muffins även dom från mig


Många kakor var det :) faktiskt hela 28 sorter


Det fikades överallt i trädgården.

Vi hade iaf tur med vädret :) Pengarna som kom in skänks till ett barnhem i Gambia 3200:- ung (inte illa) Priset på fikat var frivilligt och kakorna som blev över såldes.

Jag var trött efter detta, men kul var det. Nästa år är det dags igen. Då är ni hjärtligt välkomna.

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0