Omtumlande roligt :)

Vilken dag. Har idag fått träffa min "nya" bror och hans fru, och det kändes jättebra. Det var inte länge sedan jag fick reda på att jag har en bror till. Helt otroligt, ett syskon till. Jag får till slut min stora familj jag alltid velat ha :)

Det är bara tråkigt att vi inte vetat något förrän nu, men bättre sent än aldrig. Det var så mycket jag hade velat fråga, men det blev inget av det. Det var helt enkelt tillräckligt att bara vara och få skratta, ja, det gjorde vi en hel del. Har nu en del jag måste smälta känner jag. Ont i huvudet hade jag med, var nog lite spänd på mötet.

Hoppas vi ses snart igen.



Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer
Postat av: maria

Kramar!

2011-07-24 @ 01:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0