Önskningar

En önskan sedan länge är att få rida islandshäst. Hur det ska gå vete tusan, men skam den som ger sig. Satt och surfa runt efter sommarutflykter, hittade i Orrefors här fanns nog något för oss alla. Här kan man givetvis kolla glas - som jag älskar, campa -  som vi alla gillar, fiska - som är sonens favoritsyssla, så hittade jag även turridning på, ja just det islandshästar. Nu var det ju det där med bilar till mannen, har ingen aning, men det åker väl säkert förbi en och annan.

När jag då satt där och surfade så hittade jag denna :D

Islandshästen Kristall - Kände att han är något han :)

Hittade oxå något helt annat som jag vill ha (inte på samma sida dock ;)) Kolla in den här:
Fontän: Årstiden Stockholm

Nu har inte Årstideni Stockholm någon webshop eller så, inte ens mail. Liiite långt att åka, undrar om den kan finnas någon annan stans. Någon som vet?

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0