Säng, säng, säng...

sova, sova, sova. Ja så är det idag. Förmodligen sviterna efter igår. Då hade jag ont i nacken, kroppen och huvudet, kom inte upp ur sängen förrän halv ett. Tur att sonen o fästmön (konstigt att skriva det) var hemma, så dom tog hand om hundarna. Annars hade nog mannen faktiskt fått åka hem. Dum jag är brorsan hade ju fått rycka in :) Fixa iaf lite mat åt oss, eftersom det var måndag blev det lammfilé och ugnsgrönsaker. Bara skoja :) vi skulle haft det i söndags men så blev det inte.

Har så mycket som behöver göras, men jag bryr mig inte idag, det kommer en dag i morgon oxå. Har iaf varit ute med hundarna och tagit hand om disken.

Nu ska jag ta mig ett äpple från trädgården, ekologiskt odlade :)


Gravensteiner, såååå goda!

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0