Varde ljus...

och det blev ljus både ute och inne :) Det blev en trädgårdsdag i helgen, vilket inte var meningen, men det blir lätt så om jag får välja (och det får jag ofta). I alla fall så kom sekatör och sågar fram, nu skulle det röjas. Jag pekade och mannen sågade och klippte, jösses  vad mycket det var som skulle bort. Det var faktiskt bara en syrenbuske vi härjade på men det blev fasligt mycket skräp efter (tänkte inte på det:)) 

Inte kunde jag låta bli att rycka i grenarna heller, vilket jag fick lida för efter en stund. Mannen sa till mig att jag skulle låta bli, men, men, sängen och huvudvärk slutade det med. Nej jag lär mig aldrig.

Ljust blev det

Nu är det bara att röja upp så vi kan fortsätta med nästa projekt. Det blir till att hyra kärra för att få bort allt.

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Ps Facebook ska det vara något det????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0