She´s a Lady

Var ute och gick med hundarna. En man hade stannat med sin jobbarbil in på skogsvägen och stod och pratade i mobilen. När jag var jämsides med honom så sänkte han telefonen och sa: "Vilka fina hundar du har!" Jag svarade givetvis tack! "Men vad är den stora för ras?" frågade han "En Briard" svarade jag, så följde lite prat om briarder. Slutligen så utbrister han "Hon är så vacker!" 

Tala om att det värmde i mitt hundhjärta, jag blev så glad. Och då är hon ändå klippt :)

Dilba för några år sedan (ni uppmärksamma kan se att hon haft bandage på ena tassen)



Dilba utklädd av mr. F


Dilba nu i vår 


På promenad i april

Hon har skänkt mig så mycket glädje och jag är så tacksam över henne. Hon kom till och med ut på altanen med näsdukar till mig när jag var förkyld nu i mars :)

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Ps. Vad skulle vi göra utan våra djur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0