Nyttigt och 'Piilu'

Äntligen har det varit en dag med fint väder :) Började dagen med promenad på 8,3 km med hundarna, skönt. Frukost när jag kom hem. Smothie med naturell yoghurt, jordgubbar, banan och Brämhults hallon-lime juice. mmmm så gott! Till detta testade jag LCHF brödet som finns att köpa, riktigt gott faktiskt. Jag har personligen lite svårt för alla LCHF bröd man kan göra själv, dom är ofta så "äggiga" och det gillar inte jag.
2,7 g kolhydrater/skiva, utan tillsatt socker och helt utan härdade fetter.


Köpte även detta med blåbär, har inte smakat ännu.

Sedan blev det äntligen dax för trädgårdsarbete, kändes som det var en hel evighet sedan. NU blommar min 'Piilu', jag har gått och tittat på den i 14 dagar, tror jag? Och bara väntat... knopparna har varit enorma.

Clematis 'Piilu' som ska blomma hela långa sommaren :)

Tog mig lite mellis på em. 

Creme fraiche, lite honung, Renée Voltaires Granola müsli och färska
jordgubbar, sååå gott. Bättre än godis :)

Men helt plötsligt, världens regnskur :( har vi inte fått så det räcker nu???

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer
Postat av: maria

Måste man fortfarande köpa brödet på nätet, eller finns de i "vanliga affärer" nu?

2012-06-14 @ 23:00:14
Postat av: Maja

Det finns i vanliga affärer nu :)

2012-07-02 @ 00:29:42
URL: http://majaskraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0