Junihelg ☻

Vilken helg det har varit :)

På fredagen var det student, med allt vad det innebär.

Det gäller att ladda innan det brakar löst :)


Stort Grattis!

På lördagen åkte jag dotter A och Kråkan Bråkan till Finnerödja för att titta på en lekställning. Givetvis vill Kråkan Bråkan ha den, hur den ska transporteras vete katten? Här snackar vi rejäla grejer (glömde ta ett kort). 

Söndagen var det Ikea i Jönköping som gällde, helt fel dag att åka på...fans inte en parkering så vi fick uppfinna en :) Det gick faktiskt bra trots allt folk, kanske för att vi visste vad vi skulle ha. Äta på Ikea var det dock inte tal om, hade vi nu fått en plats om en timma eller så, så hade jag aldrig klarat allt ljud.

Vi drog iväg och tog vägen över Hjo som omväxling. Vi stannade i Hjo och åt, tyvärr var fiskbodarna stängda. Vi åt dock på en trevlig restaurang vid hamnen. Black and White med klyftpotatis, oxfilé med strips och bea, mumsigt värre :) Avslutade det hela med kaffe och makroner mmmmm.

Numer ser det ut så här i mina lådor i köket :)

Ordning och reda.


Nya porslinet, äntligen!

Idag blir det
endast hundpromenad och slappt, fråga inte ens hur jag mår...

Njut av livet!

Kram Maja ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0