Gardenroom

Jag ska bygga mig ett gardenroom(eller jag och jag. Jag ska peka med hela handern :) ). Inte ett växthus, utan ett rum där jag kan plantera, ha växter, och sitta och mysa.

Tänk vad jag ska pyssla och greja. Sitta ner och ta en kaffe på dagen och ett glas vin på kvällen.


Växttrappa. Riktigt, riktigt fin. Bild från Nelson Garden


Planteringsbord riktigt fint tycker jag :) (kommer inte ihög var jag hittade den)



Corsica Vertical Garden Finns i många färger och byggs på häöjden, så högt man vill. Tänkte mig att Claes jordgubbar skulle få bo i sådana.

Sedan ska jag ha ett par sköna stolar att hänga i hade jag ju tänkt...
En klassiker Amerikansk däckstol


Eller detta kanske Högsten serie från Ikea



Här är det meningen att det ska bli, så det finns lite att göra... jag längtar.


Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0