Mötesplats Trädgård

I söndags åkte jag, Anna, Yenny och Pia runt på Mötesplats Trädgård (ung. Öppen trädgård). Vi såg mycket fint kan jag säga :) och en del mindre fint enligt mina ögon. Men det är det som är så härligt med trädgår, var och en gör den som dom vill, och så även jag :)

Hannu Sarenströms trädgård
Pampig entré i trädgården. Vi diskuterade om inte vi skulle ha leijon vid vår entré :)


Det var inte bara mycket folk i rörelse, här är det aktivitet vill jag lova :)


En Trillium (treblad) vill ha!


undrar vad detta är? Fick inte chansen att fråga, men så söt.

Sedan bar det av till Råbäcks egendom, fick lite flashback kan man säga.

Råbäcks egendom
Annorlunda gunga, gjord av ett däck :)


Lite lätt avundsjuk blev jag. Gott fika gjort av skolungdomar :)


Apstlagrottan med 12 stenstolar

Gunilla och Gunnar Dahlgren Hällekis
Härligt :)


Fin flikig Kobra Kalla. Vill jag ockjså ha, så snygga blad :)

En annan trädgård

Det här stället var vi tvugna att åka ifrån, det var så dåliga energier så vissa av oss mådde illa. Hujedamej!

Vi hade fantastisk tur med vädret, så vi avslutade det hela med att grilla hemma i trädgården.

Det ska bli spännande att få åka tillbaka till en del trädgårdar i sommar och se hur dom ser ut då. Det är en runda den 17 juni och en den 15 juli. 

Det finns många fler trädgårdar att besöka, så jag vet vad jag pysslar med i sommar :)

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Ps. Datorn bara dog när jag satt och skrev detta, trodde det var åska. Ha ha det var Bozz som drog ur sladden, vad ska man säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0